Legitymacja
Hasła
Kiedy można przedłużyć ważność legitymacji?
Legitymacje studenckie ważne są do 31 marca (semestr zimowy) i do 31 października (semestr letni). Przedłużanie ich odbywa się w Dziekanacie na około 2 tygodnie przed upływem tych terminów (warunkiem jest zaliczenie roku i uregulowanie wszystkich ewentualnych należności). O dokładnych terminach studenci zostaną poinformowani przez starostów.
Co zrobić, gdy zgubiłam/-em legitymację?
W przypadku zgubienia legitymacji należy zgłosić się do Dziekanatu z podaniem o wydanie duplikatu oraz potwierdzeniem przelewu za duplikat legitymacji w wysokości 25,50 zł. Dodatkowo w przypadku VI roku należy przynieść potwierdzenie zamieszczenia w prasie ogłoszenia o zaginięciu legitymacji.
Nie mogę zalogować się lub zapomniałam/-em hasła do: Wirtualnej Uczelni/Portalu umożliwiającego zapisy na fakultety/ poczty elektronicznej, co mam zrobić?
Wszystkie problemy należy zgłaszać do Centrum Informatyczno-Telekomunikacyjnego na Placu Hallera (www.cit.umed.pl).