wstecz

Uwaga poszukiwana/poszukiwany

 

Profil:

  • Student medycyny (od drugiego roku wzwyż) czyli wiedza i zainteresowanie medycyną
  • Posiada umiejętność interesującego pisania o trudnych problemach (choroby, dolegliwości, itp.)
  • Lubi pisać (posiada tak zwane lekkie pióro)
  • Umiejętność pracowania w zespole projektowym
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (część materiałów / instrukcji / wskazówek będzie przekazywana w języku angielskim)
  • Wysoka motywacja
  • Terminowość w realizacji powierzonych projektów

 

Zadania i opis:

Poszukujemy około 8-12 osób do 2 zespołów, które będą pracowały nad takimi projektami jak poniżej:

1)      Artykuły
2)      Poradniki / ebooki
3)      Krótkie pytanie + odpowiedź
4)      Testy oraz różnego rodzaju aplikacje, które mają na celu udzielić wskazówek, zdiagnozować problem, dopasować rekomendacje do stylu życia i preferencji poszczególnych grup użytkowników.

Praca zdalna, rozliczanie projektowe, przy bardziej złożonych projektach będzie wymagało to pracy i wkładu całego zespołu. Będzie również potrzeba wyznaczenia leadera z zespołu, który będzie pełnił funkcje koordynacyjne.

Jeżeli spełniasz wskazane wymagania prosimy i przeslania swojej aplikacji zawierającej:

1) CV
2) Poniżej opisane zadanie

Na email: projekt@sensilab.com

Skontaktujemy się z wybranymi osobami w celu zaproszenia na finalne spotkanie, inaugurujące również projekt.

 

Zadanie do wykonania i dołączenia do aplikacji:

Prosimy i napisanie krótkiego artykułu na temat: Hemoroidy – jak z nimi walczyć?
(kto może je mieć, jak pozbyć się bólu, na co zwrócić uwagę, praktyczne rady)

 

Forma i długość:

  • Word lub pdf
  • Liczba wyrazów ok. 250 (ok 1800 znaków razem ze spacjami)
  • Tekst powinien uwzględniać nasz wskazówki dotyczące pisania na potrzeby serwisów internetowych

Teksty nie zostaną przez nas wykorzystane, mają na celu jedynie weryfikacje umiejętności kandydata.

Wskazówki dotyczące pisania artykułów na potrzeby serwisów internetowych:

Z uwagi na fakt iż użytkownicy internetu najczęściej nie czytają artykułów tylko je skanują istotne jest aby im maksymalnie to zadanie uprościć. Dlatego też używamy:

  • Tytułów
  • Podtytyłów
  • Punktów
  • Pogrubień
  • Zdjęć / obrazków

 

Każdy artykuł powinien zawierać również:

  • Wstęp do problemu
  • Znaleźć sposób aby dotrzeć do głównego czytelnika/grupy docelowej (zaadresować jego problemy i potrzeby)
    • Pisać w taki sposób, aby czytelnik łatwo zrozumiał (na przykład unikanie trudnych medycznych sformułowań i przełożenie tego na prosty ogólnie zrozumiały język)
    • Wytłumaczyć dlaczego cierpi , czuje dyskomfort itd.
    • Wyjaśnić co może z tym zrobić
    • Dać mu praktyczne porady (tak dużo jak to jest możliwe)